duminică, iulie 18, 2010

UNIVERSITATEA CRAIOVA ... altfel...Daca tot suntem printre oameni, macar sa radem cu pofta!... (in zile ce ne raman triste)



Orice fata s-a confruntat cu dragostea de fotbal a iubitului ei...sau a prietenilor buni, sau a mai stiu eu cui. Asa ca, vrem, nu vrem, avem cate o echipa...ni se pune pata pe ea, din senin...si o veneram...sau nu... Mie imi place Craiova (daca e sa ma intrebati ...si daca trebuie neaparat sa imi placa una - am eu motivatia mea, ce te bagi? :))))
...pentru ca este/ a fost foarte foarte iubita...si are un imn romantic...
In rest nu ma intrebati, nu stiu cine joaca, de ce... Mai ales de ce mai joaca cineva la U Craiova...Eu, in locul baietilor de la mingi...as refuza sa mai joc fotbal... sau sa fac orice alt sport in Romania...Aici simpla existenta devine un sport in sine...
Dar, dincolo de filozofii, fotbalul, fie si prin acel pretext de quasi-defulare pe care il da oamenilor de pe stadioane, ramane una dintre marile iubiri ale publicului masculin. Si, in acest context, U. Craiova continua sa cucereasca si, de multe ori, sa franga inimi... pentru ca este foarte, foarte iubita (ca oltenii, doar, au sangre caliente, nu'? :P) Atat de iubita incat o canta si lautarii! Asta mi-a placut  - fara sarcasm! Serios! Am ras cu lacrimi! Va invit sa radeti si voi...sau sa incingeti o hora, ceva!
Hai CRAIOVA! HAI STUDENTII! (da', de ce le zice' studentii?).


Da'...melodia asta se canta la nunti?...sau...

la nunti de fotbalisti sau ce nunti?...hm...
ori vin cu lautarii pe teren?...
unde, la Drobeta Turnu Severin? :))
Nu, ca nu vreau sa ii chem la nunta mea, dar...
sau...sa-i chem?! :))) :))) :)))) :)))))
Oricum... Multumiri celui care a postat melodia pe Youtube! Bravo!

REVENIRE LA POSTARE: STAI CA AM MAI GASIT UNA! :))) ASTA E REMAKE;):
Am zis eu ca la nunti... 
da'...a cui era nunta?..hmmm?! O fi vreunu' de la UNIVERSITATEA...Casa de piatra! (Da' mireasa? Mireasa unde e? A! Da! Mai! Cred ca o furasera...si au primit lautarii pedeapsa!)...:)):)))

Inainte de incheiere, luati-va fustitele de samba si...bagati o topaiala, care cum stiti, care cum va pricepeti...pe cel mai frumos imn al unei echipe de fotbal din Romania. Chiar este cel mai frumos! 
(N-are legatura cu U. Craiova...dar nu m-am putut abtine :D Oricum, postarea aceasta toata n-are nicio legatura cu fotbalul. Niciuna.)


In speranta ca v-am readus zambetul pe buze, macar o clipa,
Iulia Herbil


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!