joi, martie 04, 2010

Dedicatie pentru ADRIAN HERBIL: La muuuulti aaaani, Gelutzzzzuuuuuuuu!


Albastre ca ochii tai cand clipesc spre lumina diminetii, roze ca buzele tale cand se deschid spre cuvinte de dragoste, cand se aduna pe fruntea mea, sa imi trimita gandurile in lumea viselor frumoase...., albe ca parul in care iti vei incurca degetele peste jumatate de secol de azi inainte, marunte si pretioase ca zilele petrecute cu tine, stralucitoare ca noptile in care nu mi-e dor....

Toate bijuteriile lumii vreau sa fie, macar azi, ale tale, dar, singura pe care pot cu adevarat sa ti-o daruiesc, si azi, si maine, si pentru cat timp vei dori tu sa o ai... unica irizare cristalină si vie, ce nu poate fi amanetata, nici instrainata, nici pierduta de tine: EU! Asadar, primeste-mi zambetul dimineata, cearta-te cu mine cand crezi ca a venit timpul tau sa te razvratesti, iubeste-ma pe mine cand simti ca vrei sa te adapostesti de lume, traieste pentru mine, langa mine, impreuna cu mine multi, multi ani de acum inainte si fii, te rog, sanatos, ca sa ne putem bucura mereu de toate acestea, tu, aurul de Martie al pamantului meu cu zacaminte de ghiocei!

La multi ani, sotule!
Cu drag,
Jewelly :p


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!