luni, decembrie 14, 2009

Sarbatori Fericite, de acasa!






Calafat. Orasul luminilor de suflet pentru mine. Strazile isi dezvaluie dintii stralucitori de luminite, impodobind cu zambet copilaresc pamantul facerii mele. Aici am fost eu facuta om. De copil, de adolescent. De fiecare data cand ma intorc... imi iau gura de suflet proaspat si ma refac...om. E minunat sa ai unde sa te intorci la ai tai! Mai ales cand ai tai sunt oameni atat de ... albi! Am o familie cum nu multora le-a fost dat! Parintii - binecuvantarea mea de la Dumnezeu! Fratele meu, Ionut, a crescut repede si a devenit parinte la randu-i, punand la picioarele lumii un copil pe cat de frumos pe atat de galagios - nepotelul meu, Ionut Jr. este primul cadou de Craciun care m-a facut sa inteleg de ce exista si cum...minunile.
Sunt cel mai bogat om de pe pamant! Pentru ca toti cei dragi mie traiesc, sunt sanatosi, ma iubesc si ma iarta. Mai mult, e pace! E rece afara si in casa focul valseaza in umbre prin salile de bal ale peretilor, astept sa ii cant bradului colindele zapezii, si sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a invatat sa-i pretuiesc lumina!
PS - Nu e important cat costa varful bradului...dar e vital sa poti saruta mainile care il aseaza desupra crengutelor cu miros de rasina...

SARBATORI FERICITE!

CU ZURGALAI DE BUCURIE,
Craciunita domnului Herbil :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!