luni, iunie 02, 2008

Only you...




Doar tu...stii sa imi spui rugaciunea iubirii

Cand ingerii mei se lovesc de pamant,
Prabusindu-se albi, in noroi, spre mormant,
Si plang de durere, raniti, si mai mor,
Tu-mi faci aripi din brate si ma-nveti cum sa zbor...

Cand ramane din focul sperantelor scrum
Si ma-mpiedic de frica, ratacita de drum,
Faclia credintei mi-o aprinzi de departe
Sa merg spre lumina ta singura-n noapte...

Mai alunec pe gheata zapezilor vii
Ce ning in plecari de prieteni tarzii:
Cand mi-e frig de atatea nedrepte povesti
Tu-mi faci focul in suflet...asa ma-ncalzesti...

Sunt zile in care-ntind mana sa cer
Banuti de nadejde, cand uit sa mai sper,
Toti, de sus ma privesc, ca pe-o biata mascota,
Tu te-apropii, zambind, si-mi intinzi o bancnota!

Cand iubiri vinovate, devenite rusini,
Mi-asaza pe frunte coroane de spini,
Tu-mi saruti inrositele rani si-n genunchi
Crezi in mine cu mainile stranse manunchi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!