sâmbătă, octombrie 18, 2014

Dialog cu mama (1)



Eu: Mami, promite-mi ca mai stai cu mine, macar douazeci de ani!!!!

Mami: Gogoasa, nu pot eu sa iti promit in locul lui Dumnezeu. Daca plec inainte de termenul asta, inseamna ca misiunea mea pe pamant s-a incheiat, inseamna ca Dumnezeu crede ca mi-am facut datoria si am de implinit alta datorie, in alta parte. Adica, atunci cand plec, mi-am facut datoria si fata de tine: deci ai tot ce iti trebuie sa mergi inainte si fara mine, cand o fi sa fie...

Eu: Bine, mami, dar, te rog, sa fie peste douazeci de ani!...

Mami zambeste. Asa zambeste mereu cand crede ca ii spun copilarii. Imi ia mana si o saruta. O las, pentru ca mana mea e crescuta din mana ei. E mana ei.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!