miercuri, februarie 06, 2013

Scrisoarea unei tinere sotii catre sotul ei








Dragul meu, 

Suntem la inceputul unui drum care vrem sa duca 


departe, fara sa stim, insa, 


unde si cum. Cerul senin al primilor pasi este bland si,


parca, nu cunoaste nori. Cu 


toate acestea...



Te rog, prietene, ca, atunci cand picioarele imi vor fi


 prinse in noroiul grijilor,


 cand poverile ma vor fi ingenunchiat si cand riduri imi


 vor schimonosi chipul,


 cand nurii imi vor fi secatuiti de viata, hranind sufletul 


copiilor tai, cand greul imi 


va intuneca vocea si vorbele blande, 


tu priveste-mi ochii! In ei este doar lumina


 ta. Ochii nu stiu sa minta! 


Daca nu mai vreau sa te 

vad, oricat de tarziu ar 


parea pentru noi, tu prinde-mi privirea si tine-o acolo, 


fixata, o clipa in plus. 


In secunda aceea imi voi aminti vesnicia care suntem. 


Iar de nu va fi asa, atunci


 elibereaza aceasta roza pe care ai crescut-o in


 pamantul tau, ca sa nu te 


raneasca spinii pana la sange, ca sa nu ajung sa fiu 


propriul meu calau, ucigandu-mi jumatate din suflet...




Pentru tot ce inca nu am trait iti multumesc acum, cu 


toate sarutarile, cu toate clipele in care mi-e mai drag 


sa fiu langa tine decat oriunde altundeva! 


Pentru tot 


ce inca n-am gresit, te rog sa ma ierti acum, cat 


zambetele noastre pot cladi lumi intregi imaginare si 


vesele! Pentru tot ce imi vei gresi, tu sa stii ca te-am 


iertat atunci cand m-ai imbratisat in somn, sa nu fiu 


singura in visul meu...


Iar daca ni se va intampla si noua, ca oamenilor de 

rand ce suntem, sa pierdem farmecul ce ne-a unit, sa


 devenim 


straini si aspri unul cu celalalt, tu, dragul meu, 


aminteste-ti doar atat: TU ESTI CASA MEA! Iar casa, 

chiar daca o vinzi vreodata, pentru tine, pentru inima 


ta, ramane mereu CASA TA, indiferent de cine va fi 


locuita mai departe. 


De vei tacea, de-mi vei vorbi, de 


voi asculta, de ma voi feri, de nu ma vei vedea, sau de


 ma vei privi, CHIAR DE NU VEI STI, CHIAR DE NU 


VOI STI, MA VEI IUBI. Si, da, TE VOI IUBI!



Cu dragoste, prietenie si infinita recunostinta,
Iulia Herbil,
casa ta...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!