marți, februarie 28, 2012

:)))) Angie LOVE Jenny


Mie imi place Angelina Jolie. Imi placea inainte sa fie cu Brad, imi place si acum, dupa, cu toate ca...
Mi se chinuitor faptul ca a avut atata minte incat sa o imite pe fosta sotie a actualului ei amant, aparand, la Oscar, intr-o rochie identica. Este umilitor pentru ea. Si, oricat de draga mi-ar fi Angie, nu pot sa nu ma bucur de satisfactia pe care a avut-o femeia parasita a lui Brad
 - o data, vazand ca e imitata prost de o actuala pe care o depaseste cu mult, cel putin ca tonus;
- inca o data, vazand ca Angie scoate un ciolanel estropiat din replica de rochie... nereusita de altfel, ca si fizicul prea-prolificei mamici;
-si inca o data, cand cineva extrem de inspirat a gasit de cuviinta sa o ridiculizeze - daca mai era nevoie, pe rivala  ei, devenita, prin aceasta, o biata victima de razboi...


Imi place Angelina Jolie, dar... a cautat-o cu lumanarea, drept pentru care, nu pot decat sa ma amuz copios! Aaaaaaaaahahahahahahahahahahaaahahahahahahhahahahaha      :))))
AND NOW, LADIES...

....si pentru ca are nasul BORCANAT!!!! (;))

1 comentarii:

B.A.D spunea...

Nu mi-a placut niciodata de Angelina, mi se parea vulgara

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!