joi, noiembrie 04, 2010

Versuri pentru o flacara: Adrian Paunescu



Parintelui, Adrianului

Am invatat ce este poezia
prin graiul tau tacut, aproape gand:
Ajunge sa ne-nfranga erezia,
"Totusi, iubirea", asteptand la rand.


Tu n-ai sa mori, chiar daca vine ceasul
Sa treci cu-n pas mai dincolo de noi:
La coapta-ti rima ne-om face popasul:
Culege-o-vom din pomi cu fructe moi!

De nu ne-am intalnit aici, Minune,
e pentru ca stiusem de pe-atunci
Ca nemurirea are sa ne-adune.
Esti ruga noastra de parinti, de prunci!

Te-au plans ochi mari de cand erai in viata:
de cand te-ai scris si te-ai lasat citit:
Ai fost tot foc si ne-ai topit de gheta,
Dar apa te facu sa arzi mocnit...

Iti cerem astazi, noi, putini, iertare,
Caci n-am stiut sa te pastram arzand
In valvataia ce fusesei: mare!
Arzi, Adriane, iarasi! Pe curand!



Cu sentimentul nimicniciei,
Iulia Sirbu Herbil

2 comentarii:

Cosmin Badulescu spunea...

Vorbind despre orice scriere care poarta semnatura"Iulia Sirbu Herbil'' nu putem spune decat ca orice cuvant decat cel putin exceptional ar fi gresit .

Iulia Sirbu Herbil spunea...

Multumesc mult! Sper sa merit cuvinte atat de frumoase, iar, daca nu le merit, sper sa le merit prin devenirea mea, in timp!

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!