vineri, iunie 11, 2010

Iubirea: ca o guma de mestecat...


Iubirile sunt ca guma de mestecat: aroma lor iti trimite gandurile in lumi infinit mai frumoase decat realitatea! Este minunat sa mananci guma de mestecat! Mai ales din aceea cu aroma de copilarie - ca si iubirile: cele mai dulci sunt acelea in care ne permitem sa fim din nou copii, zic eu. Dar, ii inteleg si pe cei care prefera gumele spirtoase - iubiri care aprind sufletele si mintile pana la nebunie... 

Cand eram mica pastram guma de mestecat zile intregi - cat era ziua de lunga rodeam la ea iar noaptea o asezam in rasfatul mileului de pe noptiera... Ca sa imi fie drag cioflaitul ei atatea zile, o tavaleam bine prin zahar si era...ca noua... Insa, cu cat o zahariseam mai des, cu atat se zdrentuia mai tare, pana cand trebuia sa o arunc de tot. Si tot de fiecare data credeam, pe atunci, ca nu o sa mai am de unde sa mananc alta guma de mestecat.
Cu toate acestea primeam una nou nouta, cu savoare de turbo veritabil. Si da-i, si rontaie, alte zile intregi...


Dar de ce unele despartiri sunt mai dureroase decat altele? ... Tot ca la gume: cand primeam o guma noua mi se mai intampla, in lacomia de copil, sa ... imi alunece pe gat abia inceputa! Si gata! A disparut! Am inghitit-o! La revedere! Ce daca era noua, ce daca nici nu apucasem sa o mestec bine... Si muream de ciuda: ia uite, ma! Guma noua! Ma enerva ca o pierdeam cat ERA INCA DULCE! :)) De fapt aici era "buba" - iroseam bunatate de guma, cand as fi putut sa mestec la ea vreo saptamana!


Eeeeeiiiii, dar in viata intalnesti situatii de adulter: in ciuda asteptarilor, psihologii au concluzionat ca amanta face casnicia mai trainica! GUMELE vin sa confirme teoria...din nou, astfel:
Sa presupunem ca aveai in dotare una dintre gumele erou, cu vechime de saptamani (alias casnicia cu experienta).  Daca primeai o guma noua aveai urmatoarele optiuni:
1) sa o pui "bine" pana cand ai chef sa renunti la cea veche - asta implica riscul de a ti-o sterpeli fratele mai mare sau vreun prieten, intre timp;
2) sa o faci cadoua altui copil, ca tu o ai pe-a ta, mai veche;
3) sa o arunci pe cea veche si sa o iei la rontait pe cea noua! sau
4) sa o inghesui intre masele, alaturi de cea veche, pentru a avea aroma noua si guma mai multa! :D
De foarte multe ori, ultima variante, in lacomia de copil, era si cea mai "accesata". Dar, o astfel de situatie nu il lasa pe bietul prnc sa se bucure pe de-a-ntregul de aroma noii gume, ajungand in scurta vreme sa arunce la gunoi marele gogoloi, pentru ca prea multe gume la un loc dau crampe... (de maxilar, de stomac etc.)












3 comentarii:

Anonim spunea...

am trecut prin scoala ca si canele prin apa:golaneala...asa ne statea bine ,vroiam sa fim golani,desi parintilor nostri care lucrau la Textila si Conserve nu le ceruse nimeni parerea.Eeee,si cand fu la examenu al mare,de Bac,am cam bagat-o pe maneca...Dar am invatat cu o luna inainte...si a fost de bine.Ca si ,,guma,, ta mi-a cazut ,,Raceala,,de marele Sorescu.Citindu-ti gandurile(adicale,pe ultimele),nu m-am putut abtine sa fac p paralela ]ntre raceala stramosilor nostri(oooo...) si guma ta.Oare chiar atat de grav e?Nu de alta dar candva,demult, a trebuit sa scrii si de gelozie.Sorry,dar as mai avea o intrebare:Nasa cu mandru nume este si nasa unui simpatic baietel-Mario?

Anonim spunea...

Draga Iulia,nu crezi ca e cam devreme sa scrii despre ,,gume,,indiferent de arome si gust?Daca in momentul scrierii te gandeai la ultima guma cred ca ii simteai gustul ca de fiere.Pacat...Tu nu meriti.Si totusi psihologii nu cred ca s-au referit numai la faptul ca ,,amanta,,face casnicia mai durabila.Nu crezi ca e retiproca?(si in acest moment ma ling pe bot ca un cotoi in fata oalei cu smantana).Sa nu uit:tu nu stiai de metoda pastrarii gumei Ideal,Turbo,Imperial Tin i Tina in paharul cu apa?Grav...Oricum pentru Gumela nu era valabila solutia.Verificata!

Unknown spunea...

Tare de tot..am ras cu multe lacrimi. Chiar mi-ai adus aminte de acea perioada din copilarie

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!