sâmbătă, martie 13, 2010

Dintre toate gesturile romantice ale lumii, mie, cel mai mult, imi place sa ma cert! Si AM CU CINE! :)))




Am auzit ca l-as tine pe Gelutu numai in poezii, ca pe un print.... si, de aceea, sunt banuita de a fi plictisitoare... :)) Ei bine, trebuie sa asigur intreaga audienta ca stiu sa ma cert ca un drac, dar si Bebele se pricepe la asta la fel de bine... Am gasit si un film care transpune realitatea noastra in fictiune, si am ras cu lacrimi! Astia din imagine suntem noi, sau ce?! :)) Pupe-i mama de fanatici ai certurilor de dragul impacarii! Hai copii, ca puteti si voi, nu e chiar asa de greu! E suficient sa inceapa unul, ca dup-aia... vine de la sine...si tot vine, si tot vine..... si toooooot vineeeeeeeeeeeeeeeee!



Va pup si va doresc talent la cearta, ca poezii scrie tot poporu' ;)
Cu umor, sper, Iulia Herbil, ba nu: Sirbu! Ba, nu: Herbil! Ba, nu! Sir.... dar, ce ma mai obosesc... Eu. Iulia. Herbil.... ba da...:)))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!