duminică, iulie 19, 2009

LARA. LARA FABIAN

Plang usor... Atat de usor ca mi amintesc de momente dureroase in care am fugit de viata ca sa nu imi dea lacrimile pe dinafara si sa ma fac de ras in fata unor spectatori golasi de sentimente nobile, de suferinte inalte precum aceea a sacrificiului de sine...sau de ceva mai drag decat insusi sinele...IUBIREA!
Ma ating cutitele povestilor straine de dragoste si imi lasa pe asternutul cald al crustei de viata dare albe: cicatrici de suflet care se sfarma in bucati, intelegand, in plansuri povestite, propria neputinta...
Durerile dragostei mi se par cele mai ingrozitoare biciuiri la care va fi vreodata supus gandul uman: muritorii sunt zei fara iubire...Abia dupa ce au gustat aroma otravirilor din sarutari tanjite indelung, abia dupa ce au imbracat haina imbratisarilor umede, se pot teme de MOARTE...se pot teme de...ORICE si de TOT!
Plang de mila celor care aprind lumanari proaspete la capataiul unor demult apuse iubiri, plang de dragul celor care se indragostesc prima oara sau din nou...
Imi plange sufletul, in culmea fericirii, cand ma trezesc iubind...
Dar cel mai mult, ma fac sa plang versurile... scrise, cantate, soptite, purtate de propriul meu gand, de gandurile altora sau...pur si simplu visate intamplator. Ma induioseaza pana la clocotul sangelui creatiile in numele iubirii... Caci, in numele iubirii, noi, cu totii, ne-am lepadat armura nemuririi la izgonirea din Paradis, devenind pamantul viu ce-si cauta mereu ... pamantul...
Doamnelor, domnisoarelor si domnilor, las scena sa se umple de o voce al carei strigat poate readuce in sufletele voastre albastrul unui sange ce curge doar prin vene de indragostit: LARA FABIAN!
ASA IUBIM...

ASA SPERAM SA NU SE TERMINE...

ASA NE...DESPARTIM...

SI ASA SE REGASESTE PUBLICUL IN CANTECUL LAREI FABIAN...SA NE INCLINAM IN FATA MURITORILOR DE RAND, DEVENITI, PRIN TALENT SI SENSIBILITATE, NEMURITORI. LARA FABIAN ESTE UNUL DINTRE ACESTIA!

CU CERTITUDINEA CA VALORILE NEMURITOARE SE NASC DOAR IN SUFLETELE MARI,
IULIA

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!