joi, iunie 18, 2009

He's just not that in to you... O nebunie de comedie pe care TREBUIE sa o vezi!


Nu de alta, dar, dupa ce viata s-a dat de trei ori peste cap si ti-a trimis la usa popandai care abia asteptau sa ...NU ii mai suni a doua zi... te-ai incapatanat sa nu inveti din asta NIMIC si sa SPERI, in inima ta "logica" ...la ceva mai mult...
Saracuta viata! Cum se straduieste EA sa ne dea lectii, si cum ne luptam noi cu fiecare paragraf de sub ATENTIE!!!
Am ras cu lacrimi! Si m-am prapadit de plans...cu zambetul pe buze... Dar, mai mult decat orice, m-am regasit in fiecare secunda de pelicula - cu asteptarile ei, cu luptele intrinseci, cu nedumeririle, cu "mie nu o sa mi se intample", CHIAR cu incercarea masculina de a scapa de o victima prea insistenta dupa (exact, baieti: ni se intampla si noua, fetelor, uneori, sa ... nu intelegeti ca...we're not that in to you. No offence! Iata, am zis-o!).
Fetelor, daca nu ati vazut inca acest film, este cazul sa sunati la URGENTE URGENTE, sa vi-l aduca cineva RAPID!
Ah, si daca va este rusine de vreuna dintre situatiile in care v-ati gasit si voi... stati linistite! Nu sunteti singurele! ;)
Ceea ce nu inteleg eu din cinematografie, in genaral, si in particular din filmul in discutie, este DE CE rolul de barbat ideal este distribuit intotdeauna unui exemplar irezistibil din elita masculina contemporana... din specia Ben Affleck?!!!!!!!!!! Dhaaaaaa!!!
Sau DE CE, in rolul de sot care se lupta cu dualitatea dintre pasiunea fata de amanta si dedicatia fata de sotie, trebuie sa fie un specimen rarissim, induiosator de atragator si atat de irezistibil incat ma indoiesc de faptul ca vreodata FEMEILE l-ar lasa sa se dedice unei singure femei...Bradley Cooper!!!! Sa fim seriosi! Bunaciunea asta de mascul cu veleitati de insuratel nu poate trezi vreodata, cuiva, ganduri casnice! Nici macar unei bucatarese (pentru ca, nu-i asa, pana si femeile de la tigaie au HORMONI!!!)! Doamne, ce barbati in filmul asta, ce personaje, ce poveste absolut banala si, in acelasi timp, fantastica prin normalitatea ei! Un adevarat DELICIU CINEMATOGRAFIC!

I wish you to LEARN this LESSON !
Cu ganduri inca pacatoase despre actorii principali (nu aruncati cu piatra!),
Iulia Sirbu

PS: Sunt eu nebuna, total dusa si logica mea este absolut abolita de sentimente, sau...Bradley Cooper seamana incredibil de bine cu Gelu (Adrian)?! Cum nu? Hai, maaaaa, uitati-va mai bine!....Serios! Uite: la ochi, la nasuc, la zambet...adica nu- Gelu are zambetul mai frumos!!!:p

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!