luni, februarie 09, 2009

"Hello! My name is Iulia Sirbu and I am addicted to my man's embrace..."




foto by Cătălin Chitucea

In noaptea dintre ani paharul meu, aruncat spre pamantul inghetat, a alunecat bland impotriva dorintei si s-a spart..doar pe jumatate. Zeci de cupluri celebrau victoria propriilor cioburi in sarutari nesfarsite, gemene cu dorinta inceputurilor de dragoste, doar buzele mele taceau impietrite de gustul sarac al amaraciunii si nu voiau sa stie ca sunt femeie, ca El imi e barbat! Cupa sampaniei mele negustate isi fransese piciorul si ma privea prin sticla dulceagă fara sa inteleaga de ce imi pusesem o asemenea dorinta: la miezul serilor dintre ani imi doream sa mor mai repede, sa nu apuc sa port pe mana verighete sau sa imi adăpostesc la san copiii, sa fiu grabnic uitata si lasata in pace de tot ce mi-e drag...Mi-am dorit sa nu mai iubesc. Sa apuc fraiele vietii mele cu o inima sloboda, cu o minte ascuţita si privire agera, dand pinteni zilelor sa fuga in galop peste dezamagiri si tradari, apucand adevaruri naravase de coama si imblanzindu-le pasii, sa nu-mi calce sufletul in copite.
In cupa sampaniei mele au fost picaturi din otrava geloziei. Le-am gustat si nu am indraznit sa intreb de ce imi sunt buzele amare după aceea. Si am urat pe singurul om pe care il iubeam cu toata fiinta, si l-am vrut departe, insingurat de neprezenta mea, condamnat pe viata la dor cumplit de mine! Cum altfel i-as fi putut arata ce mult poate gresi o femeie indurerata, daca nu prin propria razvratire?! Dar cupa mea a invins celelalte cioburi, semn ca dorintele mele din cumpana noptii aveau sa ramana sub semnul asteptarii eterne... Slava Domnului!
Inspre dimineata m-am intors infometata spre imbratisarea celui caruia alte femei ii marturiseau o iubire mintita, in timp ce eu il pedepseam de nevinovat, fara sa stiu ca pierd in fata celorlalte singura mea avere de suflet - credinta lui... Dar am uita ca sunt atat de trista si mi-am pierdut ingrijorarile cand mi-am sprijinit tamplele pe umarul lui, pierduta in dragostea de el, in imbratisarea de el, in iertarea de el, asa cum se intampla femeilor iubitoare de barbati cumplit de frumosi, iremediabil ravniti de femeile altor barbati... Barbatul dorurilor mele m-a sarutat pe crestet oftand, asa cum face un parinte bland cand intelege in ochii propriului copil frica ...de a creste mare...
"Hello! My name is Iulia Sirbu and I am addicted to my man's embrace..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!