marți, noiembrie 04, 2008

There is nothing wrong with our society....but with us...its people!!!!





Ce mult imi place sa ma cred morala...de fapt...imi cam place sa ma cred orice e bun in lumea asta: de la modestie la cap de afis al lumii mondene le-as incerca pe toate, fara discriminare, dar sa fie BUNE. Da, da! Ce va mirati atata?! Mi-e drag de mor sa ma dau exemplu pozitiv si sa tin lectii de moralitate unora care habar nu au de cate ori eu insami am incalcat regulile scrise de propria-mi constiinta!
Am facut in viata asta ...dintre cele sapte pacate...cam tot ce se putea face fara a fi pedepsit de legile sociale....aaaa...chiar am ucis...cu gandul, ce-i drept, dar am ucis: feroce, neimblanzita de implorarile amintirilor bune, cu sete de razbbunare si cu placerea de a-mi imagina victima zbatandu-se macar in chinurile groaznice ale regretelor prea tarzii, daca nu chiar ale mortii!!!
Cand voiam sa ma sinucid din dragoste (e si asta o crima, nu?!), speram sa fiu jelita pana la adanci batraneti de ucigasul meu moral, el "iubitul"....Am inteles abia mai tarziu, cand mi-a venit si mie randul sa fiu otravita de veninul sadic al acestei amenintari stupide, ca cel in numele caruia comitem iremediabilul targ cu vesnicia, ramane in viata si, cel mai probabil, fara vreo umbra de regret....Cel mult dezgustat de toata istoria pe care a trait-o cu tine, cazutul de pe streasina casei...si a ratiunii...Am sa profit de acest paragraf ca sa va spun VOUA, CELOR CARE INCA MAI COCHETATI CU IDEEA SINUCIDERII....MAI USOR, MITITEILOR, CA NU NU O SA IMPRESIONATI PE NIMENI ...DIMPOTRIVA! O sa va dea la stiri post mortem, inutil, iar reporterii care o sa se inghesuie sa isi mareasca leafa la crucea voastra, cu inca 50 RON (ca-cam atata costa o stire de ora 5) nu o sa va aprinda nici macar o lumanare. Deh, leafa mica, morti pe capete....daca ai sta sa aprinzi fiecaruia cate o lumanare....ai fi tu urmatorul la parastas...
Sa revin, insa, la josnicia-mi incomensurabila in fapte de duh menite sa o spele...OOOOOOOOOffff! Cate greseli! Uite, de exemplu imi place sa arat cu degetul spre pacatele mele intrupate in altii, ca doar, doar pot fi exonerata de ele: "uite-o si p-aia! Uite-l si p-ala!", repede, repede, sa nu mi-o ia altcineva inainte, de-ai zice ca sunt la maraton! Mai rau, ma inghesui sa ii critic cel mai tare, culmea!, pe oamenii care ma iubesc cel mai mult! Tocmai pe bietii muritori care au gasit in mine ceva bun imi incolacesc limbile inroside de otrava, ii manjesc, ii condamn, ii ranesc, le dau lectii de viata, lectii de bine, lectii rele ce provoaca dezastre sufletesti chiar si pentru o clipa. Victimele devastarilor mele se grabesc sa ierte, de parca asa s-ar cuveni, se grabesc sa ma invaluie cu zambet si caldura ca si cand as fi o Maica Teresa un pic mai razvratita...Ei bine, nu suuuuunt! Madonna, poate! Un pic mai discreta, o lecuta mai lipsita de talent, mai vitregita de nuri si de soarta, dar la fel de impielitata, sfidatoare, sfredelitoare! Daca sunt eu asa o mielusica nevinovata, cum am reusit sa traiesc atata vreme printre lupi?! Poate tocmai pentru ca nu sunt mioara!!!!!
Va asigur, am avut cateva ocazii de inhaitare in viata mea pe care mari curtezane autohtone le viseaza inca...Lupi, tata! Balind, urat mirositor catre mine, si maraind a dorinte salbatice, mai mult sau mai putin ascunse! Lupi, fratioare! Din aia de care nicio mia nu a scapat dupa ce a stat cu ei la o taina de un pranz...sau de un interviu... Jivine ale caror neveste sau nu pleaca niciodata...sau pleaca de tot si fara urma. Animale de prada care stiu sa behaie cu glas familiar, sa miaune sau sa spuna rugaciuni: doar bine zice La Fontaine, reluat de Creanga, povestea cu lupul care isi ascute vocea pentru iezi! Atentie mare! Le cad prada intotdeauna iezii cei ai increzuti! Aia care se tem sunt mai la adapost, caci au curajul de a se injosi, ascunzandu-se! Restul, cei ce fac pe desteptii, ii infrunta direct, se cred egali in forte si in grai...DAR NU SUNT NICI INTR_UN CAZ la fel de turbati!!! ATENTIE MAREEEE! Lupii mananca INTOTDEAUNA si FARA EXCEPTIE animale domestice! Chiar daca nu le e foame, lupii, dragii mosului, sunt mari colectionari de hoituri - placerea de a ucide inocenta e cel mai al dracului afrodisiac al puterii: o floricica, o bombonica, un oachet de mentosane sau, mai in trend, o pereche de papuci dati din timp si cu premeditare sunt ca iarba frageda pe campia iluziilor de fata mare...sau aproape mare (SIC!).
Ei, parca vad cum isi dau coate iubitele mele cititoare si spun ca lumea despre care vorbesc eu aici este un scenariu frumos de film american....si ca nu am argumente, ca ciorba mea ar fi buna daca ar avea si un pic de condiment...Va spun doar atat: am cunoscut proxeneti in tati de fecioare, in frati de printese bucalate, in preoti de altare nepatate. Si mi s-au confesat...am eu un dar...
Pentru voi, dragalasele mele pline de nuri si de vise cu palate de clestar pe care imparati vestiti le asten la picioare de domnite suave in numele unor partide de sex Amsterdam-ez...NEWS FLESH! Imparatii care au cu ce...au si pretentii. Iar imaginatia lor o intrece cu muuuuuuuuuuult pe a voastra! De ce credeti voi ca s-au inventat drogurile? Pentru mine? Pentru tine?
Pentru a induce o stare de agonie si extaz in care esti capabil de orice...in care poti zambi cand esti lovit cu pumnii si picioarele, violat, mutilat moral, umilit pana la limita, chiar peste... Nu sex oral, nu sex anal, nu orgii!!!! WC public pentru gasca de magnati!!! Pardon! Haita de lupi! La propriu! Copacul cazut pe care fiecare lup in parte isi marcheaza teritoriul: cu urina, fecale si voma, de la scoarta si frunze pana la radacini, fara loc neatins, fara drept la reabilitare morala!
Sa dea DUMNEZEU, daca mai exista, ca tot ce am scris mai sus sa fie doar plasmuirea unui miel nebun care se crede lup... Sa dea Dumnezeu, daca mai este, sa se intoarca acasa toate fetele "fugite" de timpuriu dupa promisiuni de viata mai buna...si nicicand revazute, sa dea Dumnezeu, daca ii mai pasa, sa isi gaseasca linistea toate tinerele imbatranite care ajuta batranii sa intinereasca, sa dea Dumnezeu sa nu vreti sa aflati pe pielea voastra cat de adevarata este viata de dincolo de imagine...a oamenilor care fac raiting!
Iarta-ne, Tata, ca nu stim ce facem!
Don't you want to be a model...a movie star? Now it is your chance! (DHAAAAAA!!!!)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!