sâmbătă, octombrie 11, 2008

Mircea Badea pe youtube - Cand clopoteii arlechinului fac sa zambeasca si ultimii nenorociti...


De cand am plecat la facultate, acum vreo 10 ani, n-am televizor...E o chestiune de obisnuinta, de dragoste de creatie a imaginii, mai degraba decat dragoste de consum. Nu consum televiziune decat de pe internet. Restul, e prea mult penntru mine, prea multa poliloghie si, de ce nu, o factura in plus, absolut inutila. Singurul motiv pentru care mi-as lua televizor este o emisiune buna! Dar singura emisiune buna din Romania, ramane "In gura presei" - iar emisiunea asta se poate foarte bine asculta...cu ochii inchisi, tocmai pentru ca e facuta de un om care pune mai mare pret pe istetimea limbajului propriu decat pe stralucirea imaginii (desi multi top modeli ar trebui sa il ia exemplu. SIC!)!
Peste toti berbecii cu capete patrate, peste toti deontologii cu pretentii de filozofi moderni, peste toate incruntarile 'telectuale si viziunile mature, voit grave ale colegilor "politologi" (ca...daca nici din talk-show-rile politice nu ies bani, din ce sa mai iese?) vine baietica asta cu frezuca asezata intr-o parte exact ca partenerii de cauciuc ai papusilor Barbie, frumusel foc - pupe-l mama de Ken - si indrazneste sa faca tumbe pe masa presarilor unde altii fac autopsii sociale!
Mircea Badea e plamada cea mai vie a lui Caragiale, doar ca e mai putin infumurat, mai putin scortos si mai putin fante....poate, tocmai de aceea mai mult...om! Mi-ar placea sa vad ca in jurnalismul romanesc intra personaje proaspete care sa semene mai mult cu Badea decat cu... Cristoiu, mai mult cu Teo decat cu ...Magda, mai mult cu ei insisi decat cu plasmuirile unor finantatori de trust...
Pana atunci eu va propun umil sa va bucurati de putinii bufonii colorati cu pensula inteligentei ascutite, care ne mai dau umor pe paine, facand haz de o Romanie necajita... Poate, poate, ne-om inzdraveni la cap, razand in hohote!

2 comentarii:

Radu S spunea...

Si eu am o relatia love-hate cu Badea. Ma enerveaza imbecilismul de care da dovada frecvent, miticismele din exprimare, dar in acelasi timp imi place ca e viu, e dezinvolt si spontan.

Dar stii ceva? Mai da-i incolo :)

Anonim spunea...

mie-mi place că se adresează-n special pulimii,adică ăstora de n-am facut bani peste noapte furând.

Trimiteți un comentariu

Vorbeste cu mine! Spune-mi ce parere ai tu despre asta, spune-mi ca gresesc sau, dimpotriva, sustine-ma! Hai sa vorbim deschis despre viata!